Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2015 10:38 - ИМА ЛИ МЯСТО ЗА ТЪЛКУВАНЕ?
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 5499 Коментари: 0 Гласове:
48

Последна промяна: 26.02.2015 10:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Попаднах на текст, бомбастичната логикана който ме зашемети и изкуши да го споделя:

“Точно в ония години Бойко се изяви и като крадец на идеи. Ще кажа защо. Когато арестуваха Живков, аз и Кин Стоянов, на Радой Ралин синът, излязохме по телевизията при Нери Терзиева и предложихме да предоставим охрана на Тодор Живков – безвъзмездно от федерацията по таекуондо. Докато трае процесът и има нужда. Тогава изглежда семейният съвет на Живков не взе такова решение, нямахме отговор от Жени Живкова и това нещо увисна във въздуха. Малко след това хитрецът Бойко отиде и се нанесе там. И стана охранител на Тато. Мигновено ни открадна идеята.

Има и втори такъв случай. Аз се срещнах със Симеон в Мадрид още преди Бойко да знае, че имаме цар изобщо. Това породи невероятна завист. Беше през 1990 г. Аз бях в Мадрид на една олимпийска купа и ми уредиха среща със Симеон. Бойко ме следеше какво правя и веднага ми открадна идеята. И хоп, захапа да охранява и царя. Бойко не е съзидателен. Много е бърз в действията си, но му е лукава работата. Той явно е добър търговец. Той умее да краде – да чуе нещо и веднага да каже: това е мое, аз го направих!” Край на цитата.

Говорещия явно няма идея за значението на разликата между думи и дела, ако изобщо прави разлика между двете. Но това не е най-фрапиращото, защото в допълнение към това, той придава на собствените си думи несравнимо по-голяма значимост, отколкото на реалните дела на другите. И като си представям значителното количество на екземплярите, които благоговеят пред  бомбастични
логики по простата причина, че ги разпознават единствено като  среда за оцеляване на собствената си неутолима претенциозност, ми става интересно.  Дали тези хора наистина не забелязват очевадещите противоречия в изявленията на хвалипръцковците, и наистина ли им липсват собствени индикатори за достоверността на претенциозно авторитетнитетвърдения за другите. И дали поне един път в живота си са били готови да направят всичко по силите си за да оправдаят уверенията си, или изгодите са им били винаги по-важни от ангажиментите, с които от претенция за безкористност или безпристрастност се обвързват?




Гласувай:
48



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4092556
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54868
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031