Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2019 21:04 - ГочеМатиката придоби космически мащаби
Автор: merlin68 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16608 Коментари: 30 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Едва, едва създадена преди няколко дена, ГочеМатиката така устремно се разви, че придоби космически мащаби.
За незапознатите, съвсем на кратко ще обясня как се появи тази нова математика на правилните решения.
Неин афтур е великият Гочо, той е АйТи специалист хай левъл, също така е специалист по национална сигурност, бизнесмен, инвеститор, любоФник френски, художник и да не изброявам повече, защото общо-взето е специалист по всичко за което се сетите.
Първото проявление на ГочеМатика не бе грандиозно, едно решение на проста задача.
5+9х2=23 това твърдеше, че е верният отговор до онзи ден Математиката.
5+9х2=28 това обаче доказа, че е правилният отговор ГочеМатиката.

А днес вече, ГочеМатиката придоби космически мащаби (както заяви самият ѝ афтур). Чрез прости, ама много прости ГочоМатематически методи, Гочо доказа, че в сферата на електрониката Русия изостава от САЩ, не със 150 години, както се смяташе до сега, а точно с 9267 (ДЕВЕТ ХИЛЯДИ ДВЕСТА ШЕЙСЕТ И СЕДЕМ) години!

Нито една руска ракета, самолет и каквото и да е друго електронно фърчило, не би полетяло без американски ИС (интегрални схеми) - заяви афтурът на ГочеМатиката
И не само руска, но и съветска - продължи афтурът.
Не искам да споря с такъв ерудит като Гочо, но тук приказките му ми припомнят един много стар и много нецензурен виц.
Асан казал на Айшето, че има два у... и тя му се вързала, та решила да го пробва. Пробата била кратка и незадоволителна, та Айшето му рекла:
- Асан вади втория!
Асан обаче нямало какво повече да извади, затова проявил креативност:
- Айше, аз втория съм го дал назаем на Мехмед
- Добре Асан, аз ще ида да го взема тогава, защото съм много почната, пък недовършена.

И отишла Айшето у Мехмед, па го почнала още от вратата:
- Мехмед, Асан ти е дал нещо назаем, давай ми го веднага!
Мехмед се почесал по кратуната, изгледал я на криво, па й рекъл:
- Дал, дал, у... дал!
- Е тъй де, и аз нали това ти говоря...
И Мехмед веднага й показал какво му е "дал" Асан.
Връща се Айшето при Асан и му вика:
- Абе абдал, аз разбирам, приятели сте, да му дадеш, ама бива ли да му дадеш по-убавия бе идиот!

Та те така и с американската електроника за съветските и руските ракети, защото нали си спомняме, че първият изкуствен спътник изстреля СССР, първият космонавт, полетя със съветска ракета, сега и руската ракета "Авангард" се оказа без аналог в САЩ... Та си викам, то бива приятели, ама чак пък толкова, американците да дадат по-добрата си електроника на рашките.

Освен ГочеМатиката, запазена марка на Гоче са доказателствата, той може да докаже всичко, и започне ли да говори по този начин:
"Повярвай ми, зная отлично какво говоря и мога да ти го доказвам по стотици неопровержими начини, от най-различни аспекти погледнато."
Та почне ли да говори така, аз се сещам за
image



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - гаджето мъж, което струва 5лв и реално е така държеше 2 пакета семки и тях се смятат и става общо 27 не 28
13.02.2019 21:22
https://www.youtube/watch?v=Zh3Yz3PiXZw
цитирай
2. radostinalassa - Когато му свършат аргументите...
13.02.2019 21:24
ги замества с цинизми. Отработен сценарий.
цитирай
3. анонимен - не познавам Гоче, напсувай го на майка му и си ходи!
13.02.2019 21:30
да си знае!
цитирай
4. eva666 - :-))))
13.02.2019 21:31
аз , харесах..вица...
гочето, ко да го мислим..То има харем..
наздраве, празник идва!
цитирай
5. eva666 - радостина, тозз джендьо..кой е, Черниятпростъоль, или...баба карамела?
13.02.2019 21:34
revatrol написа:
да си знае!


я, отгатни..
цитирай
6. zax - 1. Първите хибридни ИС са ги напр...
13.02.2019 22:03
1. Първите хибридни ИС са ги направили точно руснаците за по-лесна подръжка на апаратурата в околоземна орбита.
2. Не знам един проамериканец който да посочи на българския пазар 10 американски стоки предназначени за бита. /и да са качествени колкото руските/
3. Вица е на място, а това с пирончето - най ясно.
:)))
цитирай
7. starforlife - Добър вечер бре, душици. Хората разберете, че не са глупави и виждат кой как говори и най-вече кой държи да покаже глупоста си на "първа" и кой не.
14.02.2019 01:04
Ще бъда кратък, защото както вече казах, хората не са глупави, и ще репликирам само пишман-техничарчето Заксч0.

Пич, щеше да е вярно това, което пишеш в точка 1, ако Джефри Дъмър не беше англичанин, а руснак. Но понеже въпростният е баща на концепцията на ИС, но реално така и не създава такава като прототип, то щеше да е вярно твоето ЛЪЖОВНО празнословие, ако Вернер Якоби не беше германец, а руснак. Защото точно той създава първата ХИС през 1949-та. Тогава рашите садят ряпа, разчиствайки нивите от снарядите от войната.
По 2 няма да цитирам стотици такива устройства, а просто ще се изсмея. Както ще го направи всеки, съжаляващ те, че явно все още използваш допотопни руски творения от соца.
А по 3 не мога да взема отношение, защото постинга само го диагонализирах, но е факт, че той, постингът, няма никаква стойност, камо ли полезност.
Е... Това не пречи да е изблейкан на "първа" естествено. Защото това са методите на пишман-разбирачите.

Та така, Заксч0. Изостри се обсесията ти ли спрямо мен?
Ми твой проблем бре, празнолейко - факт е, че аз не те отразявам от години, а ти реши, че отново трябва да се правиш на мъж пред неправилния човек, който знае нищожността ти.

Живи и здрави всички и както казах: хората не са глупави и ценят когато някой, ако не нещо полезно, им сведе до знанието нещо любопитно и обогатяващо общата им култура. Така просто по-интересно се живее в тавата на плоската земя, където на кривите ракети на "велика" ви Русия е виновна кривината на тавата. Това го заяви лично главнокомандващия ВС на Русия по отношение на тоталната руска военна лузърщина в Сирия. Факт. Релевантен (и ноторен - и ноторен).
цитирай
8. merlin68 - Гочо, аз като русофил направо из...
14.02.2019 07:50
Гочо, аз като русофил направо изпаднах в ужас прочитайки поредния ти най-нов безмилостно фактологичен и логичен постинг (вярно, че прочетох само големите букви, есенцията де). Излиза, че само за има-няма 24 часа, рашките са изостанали от САЩ с още 17-18 хиляди години (да не се напрягам да смятам точно). Чудя се до утре вечер колко ли още ще изостанат, а?
Само едно ме е страх, с този потресаващо бърз напредък, американците да не достигнат скоро до края на историята си.
цитирай
9. marknatan - Свържете причините А), Б) с 1. и 2. ...
14.02.2019 08:27
Свържете причините А) , Б) с 1. и 2. :
А) щатска електроника Б) " гочематиката"
1. Ето значи защо, бъканите с електроника немски махинки, не са това което бяха.
2. Защо янките спряха полетите с " Катафалаката", пардон " Совалката" и летят на руски .
Причината за 1. е .....
Причината за 2. е .....
В науката мерилинология са възможни повече от един верни отговора.
цитирай
10. marknatan - и гочематиката, като мерилинок...
14.02.2019 08:32
и гочематиката, като мерилинокалкулатора ...
Задачата ти не беше ли 5+4+5х2 ? ха ха ха със скоби ха ха ха

ховориме за наука все паки !

Язък му на труда на Великия Алхимик да разкрива скоби
цитирай
11. marknatan - мерилин, та ти къде тургна скобите и ...
14.02.2019 08:37
мерилин,
та ти къде тургна скобите и защо на Гочето скобите да не са най-правилните скоби ?

Ей, разцепихте Вие науката тракомания по хоризонтала- отгоре върховистите на гочето, хетмана и вмир, отдолу цемтристите на мерилин, блеки и рустам

Великия Алхимик в ролята на Буриданово магаре крепи науката тракомания
цитирай
12. starforlife - Ще се включа само още веднъж, защото все пак да наблегна на непочтеноста на Домакина тук:
14.02.2019 08:56

Непочтеност?
Да се чете чистите лъжи!

marknatan написа:
мерилин,
та ти къде тургна скобите и защо на Гочето скобите да не са най-правилните скоби ?

"ГОЧЕТО" НИКЪДЕ НЕ Е ДАВАЛ МАТЕМАТИЧЕСКИ ИЗРАЗ, ПО КОЙТО Е ПРЕСМЕТНАЛ РЕЗУЛТАТА!
НИКЪДЕ!
И няма и да го направи.
А щеше да обясни логиката и как се процедира в този конкретен случай, но понеже се видя, че има много "умници" и няма смисъл - реши да не го прави.
Да повторя за незапознатите:
АЗ НИКЪДЕ НЕ СЪМ ПИСАЛ ТОВА, КОЕТО МЕРЛИН ПО АБСОЛЮТНО НЕПОЧТЕН НАЧИН ТВЪРДИ!
НИКЪДЕ!
Факт. Релевантен (и ноторен - и ноторен).










Толкова от мен. Продължавай, авторе - не ми пречиш. Аз съм на същото място, на което онзи ден. И утре ще съм сантиметър напред и нагоре. А ти се движиш бавно все по-назад и по-назад.


цитирай
13. zax - http://shopeee.com/s/mw6
14.02.2019 09:21
7. starforlife
Където свършват доводите, започва цинизма! А твоите са плитка вода.

Хронологично - за каквото и да е, първо се създава хибрида който е преход към нещо ново и ти това не можеш да го промениш. Сорка. Дори автомобила не е измислен ей-така, първо е бил коня, после кон с каруца и накрая остава каруцата която караш днес. :)))

Че не знаеш - не знаеш, но не можеш и да четеш!!!
По-горе съм пуснал линк към Уикито от където е тръгнало поредното ти объркване /защото такива като теб са го преписвали и на други места/, в опит да докажеш нещо което ... :)
Правилно си цитирал имена и дати споменати в посочената статия, но си пропуснал /или не ти отърва?!/, че въпросните имена се отнасят към историята на ИНТЕГРАЛНИТЕ СХЕМИ, а не за ХИБРИДНИТЕ!!! - прочети отново.
Друго което също ти убягва - Уикото е сайт в който може да пише ВСЕКИ и всеки да редактира всеки!!! Там и аз съм писал, но ти - не. :)))
Например ако пусна статия на тема - "Болест на Стоименов", или "Как името залага линията на развитие на личноста в българския фолклор и сегашни дни" и са пълни с примери каквито не липсват, разни самозванци ще се хванат да разпространяват по други сайтове а гугъл ще ги индексира. В края на краищата истината ще е някъде там, но не и където я вижда обикновения читател - точно като в твоите чаршафи.

Това бе по първата ти точка, а по останалите - не виждам нищо конкретно, само редовните алабалаизми.

цитирай
14. marknatan - математически вярното решение е 1/2Х +ЖУ*2
14.02.2019 09:37
starforlife написа:


Непочтеност?
Да се чете чистите лъжи!

marknatan написа:
мерилин,
та ти къде тургна скобите и защо на Гочето скобите да не са най-правилните скоби ?

"ГОЧЕТО" НИКЪДЕ НЕ Е ДАВАЛ МАТЕМАТИЧЕСКИ ИЗРАЗ, ПО КОЙТО Е ПРЕСМЕТНАЛ РЕЗУЛТАТА!
НИКЪДЕ!
И няма и да го направи.
А щеше да обясни логиката и как се процедира в този конкретен случай, но понеже се видя, че има много "умници" и няма смисъл - реши да не го прави.
Да повторя за незапознатите:
АЗ НИКЪДЕ НЕ СЪМ ПИСАЛ ТОВА, КОЕТО МЕРЛИН ПО АБСОЛЮТНО НЕПОЧТЕН НАЧИН ТВЪРДИ!
НИКЪДЕ!
Факт. Релевантен (и ноторен - и ноторен).

Толкова от мен. Продължавай, авторе - не ми пречиш. Аз съм на същото място, на което онзи ден. Утре ще съм см. напред и нагоре. А ти се движиш бавно все по-назад и по-назад.


starforlife
при посочен резулта не е нужно да е даден математическия израз по който се е смятало.
Резултатът е даден 28, т.е. възможно само при (5+4+5) х2
мерилинологията и тя слагга скоби за да се получи резултат 23 вузможно само при 5+(4+5) х2
Великия Алхимик може да е сложил скобите (5+4) + 5х2, но той се мерилиносва и не дава нито решение нито резултат Първо щял да го публикува във вестника за защита на авторски права
В условието на задачата никъде няма скоби, т.е. мерилинологията е като, това на което се подиграва
Докато математически вярното решение е 1/2Х +ЖУ*2, където сме намерили по условие за кецовете Х=10, фунийките Ж=4= и човечето У =5

Представените ЖУ означават умножение в математиката и верният отговор е 45!
1/2 х10 +4х5 х 2 =45


цитирай
15. starforlife - ~ 13. zax
14.02.2019 10:36
Заксч0, да не знаеш (визирам точно теб, не се озъртай като гърмян евреин) не е проблем. Проблем е когато пречиш с невярна информация на околните нещо да научат.
Защото именно първата ХИС, а не ИС, както изопачено твърдиш, е създадена точно от Вернер Якоби, който запресова в керамика първите 5 транзистира и други пасивни елементи още през 51-ва, когато "победителката" Русия технологично е на колене (без наколенки - ха ха ха) пред "победена" Германия. И той както вече казах е германец, а не руснак. И се знае от всеки къде е Германия технологично и къде Русия.
Аз говаря от позицията на човек със средно образование "Промишлена електроника", първо висше "Микроелектроника" (едва тогава идва другото ми - "Компютърни системи"), две рационализации в областа на електрониката и на професионална позиция "Технически мениджър" на поделението й в България на американска компания в областта, която как работи и се развива, е показателно от факта, че е най-скъпата частна компания в света.
Образованията ми се виждат от линковете в 19-ти коментар тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/08/20/snimkov-pytepis-do-quot-raffy-quot-v-plovdiv-i-nazad-s-priia.1563037
Ти от позицията на какви реал и компетенции говориш невярностите?

И за пореден път сам показа, че точно ти се учиш от мен. Защото и решението за линковете в заглавието (а понеже ти сече пипето - не научи вече 3 години как да го правиш в тялото) на коментара отново го дадох аз неможещият на околните, а не ти, можещият.
Факт. Релевантен (и ноторен - и ноторен).
Претенции към казаното?
Ако да - фейс ту фейс двубой и в областа на електрониката, м?
цитирай
16. merlin68 - Натане, мисля, че вече разгледахме ...
14.02.2019 12:07
Натане, мисля, че вече разгледахме темата с приноса на Магаричнаурската школа в математиката, ама ти явно очевидното непонимаеш и се напиняш като Гоче на космос.
Но като се напиняш, да припомним къде са скобите.
Имаме 5 лв. след което имаме плюс, после на едно място СБРАНИ имаме 4лв. и 5лв. и на края умножение по 2.
Магаричнаурската школа твърди, че 5лв. и връз тях още 4лв. не би следвало да се съберат като едно цяло (в скоби) в 9 лв., а би следвало на принципа на МагаричМатиката, да се умножат, тоест да станат 20лв. и от там на сетне по правилата на обичайната математика да получим отговор 45.
ГочеМатиката, без да пише израза 5+5+4х2= направо получава 28 по логика известна само на ГочеМатиката.
Мерлин, като най прост, се позовава на възможно най-простата математика и възможно най-простата (не формална) логика и разсъждава така:
Щом на едно място, на куп имаме 5лв. и още 4лв. то ще ги съберем и общо ще получим 9лв. Ще ги съберем в скоби, преди да ги умножим по 2 защото тези 5лв. и още 4лв. са на куп, тоест вече логически сбрани в едно. И така получаваме следния елементарен математически израз 5+(5+4)х2=23
цитирай
17. vasilisa1917 - .
14.02.2019 12:10
marknatan написа:

при посочен резулта не е нужно да е даден математическия израз по който се е смятало.
Резултатът е даден 28, т.е. възможно само при (5+4+5) х2


натане, честито! печелиш Олимпиадата по гочематика ;D
цитирай
18. merlin68 - Непочтеност? Да се чете ч...
14.02.2019 12:13
starforlife написа:


Непочтеност?
Да се чете чистите лъжи!

marknatan написа:
мерилин,
та ти къде тургна скобите и защо на Гочето скобите да не са най-правилните скоби ?

"ГОЧЕТО" НИКЪДЕ НЕ Е ДАВАЛ МАТЕМАТИЧЕСКИ ИЗРАЗ, ПО КОЙТО Е ПРЕСМЕТНАЛ РЕЗУЛТАТА!
НИКЪДЕ!
И няма и да го направи.
А щеше да обясни логиката и как се процедира в този конкретен случай, но понеже се видя, че има много "умници" и няма смисъл - реши да не го прави.
Да повторя за незапознатите:
АЗ НИКЪДЕ НЕ СЪМ ПИСАЛ ТОВА, КОЕТО МЕРЛИН ПО АБСОЛЮТНО НЕПОЧТЕН НАЧИН ТВЪРДИ!
НИКЪДЕ!
Факт. Релевантен (и ноторен - и ноторен).

Толкова от мен. Продължавай, авторе - не ми пречиш. Аз съм на същото място, на което онзи ден. Утре ще съм см. напред и нагоре. А ти се движиш бавно все по-назад и по-назад.




Потвърждавам, Гочето, никъде не е давал математически израз по който е пресметнал резултата - 28
Гочето, никъде не е представил и логиката чрез която е пресметнал резултата 28
И разбира се, аз точно това съм написал в постинга за ГочеМатиката, чийто единствен постулат е, че единствено и само Гочо, знае правилния отговор на решаваната задача. Кеф му да е 28, кеф му да е 108
цитирай
19. zax - 15. starforlife - ~ 13. zax
14.02.2019 12:32
Бе тя твоята позиция я знаем ... да си в позиция на позиция. :)
Не виждам никакъв доказателствен материал освен надуФки от които никой не се интересува /и децата вече във фейса си публикуват дипломи правени с измекярски софтуер/. Апропо, ако не е Велика тайна ще кажеш ли коя е тази "секретна" американска компания.
Чудя се по колко дипломи пък имат американците за да те наемат да им работиш, но сигурно си живо доказателство че по-тъпия наема умник да му работи и ако е вярно това, то аз спирам дискусията ако се окаже че американските дипломи ги раздават на ишлеме и на всяко пишлеме.
цитирай
20. vasilisa1917 - .
14.02.2019 12:34
в необятната гочевселена, Русия е малка, незначителна държава и е на светлинни години зад сащ. в тази гочевселена всичко е прекрасно за гоче - той е богат, умен и има много приятели. единственият проблем е, че дори и там, все още не е намерил жената на живота си и се налага да се задоволи с порцийка пържени картофи и скучен секс от време на време с жената, с която съжителства - горкана (или както той я е кръстил - кортана)
цитирай
21. starforlife - ~ 19. zax
14.02.2019 12:53
zax написа:
...
Не виждам никакъв доказателствен материал...

Доказателствен материал за какво?
Явно си сляп, защото за всичко ти е предоставен материалът. Или достатъчно глупав?
И понеже ти също не одобряваш блоговия "тероризъм" по отношение на помпането, защо не пренесем спора при мен, м?
Защото тук крайно неудобните коментари се и изтриват.
Или ти това го одобряваш?
цитирай
22. merlin68 - . . . Не виждам никакъв доказател...
14.02.2019 13:11
starforlife написа:
zax написа:
...
Не виждам никакъв доказателствен материал...

Доказателствен материал за какво?
Явно си сляп, защото за всичко ти е предоставем материала. Или достатъчно глупав?
И понеже ти също не одобряваш блоговия "тероризъм" по отношение на помпането, защо не пренесем спора при мен, м?
Защото тук крайно неудобните коментари се и изтриват.
Или ти това го одобряваш?


гочо, в интерес на истината ще ти припомня, че ти:
1. Не си направил тук нито един неудобен, да не говорим за крайно неудобен коментар
2. Правил си просташки, даже крайно просташки коментари, от които аз не съм ти изтрил нито един
3. Ти сам триеш някои от крайно просташките си коментари, което говори какво? Ще ти кажа на мен какво ми говори - говори ми, че някои медикаменти ти се отразяват благоприятно и е добре да ги ползваш по зададения график.
цитирай
23. starforlife - Мерлин, в момента с аватари котки и плашила не говоря. Говоря със Закс.
14.02.2019 13:23
Виж за изтриването, ти отново лъжеш: И Вмир ще го потвърди, и си стои "заплахата" ти, че ще триеш мои коментари с линк в тях, защото ви комплексира, ча аз (на хапчетата) знам и мога (в случая да заобикалям рестрикцията от левашката поддръжка на платформата), а вие 3 години не проумяхте как да го правите. Не проумяхте вие, умните. При все обясненията от мен, глупавият и необразован, на хапчета.


Заксч0, попитай Веси да те светне как, не е срамно. По-"срамното" е и това аз да мога, ти не, но да продължаваш да се пудриш, при все, че и тук сега използваш точно даденото от мен решение.
цитирай
24. merlin68 - Виж за изтриването итново лъжеш: И ...
14.02.2019 14:13
starforlife написа:
Виж за изтриването итново лъжеш: И Вмир ще го потвърди, и си стои "заплахата" ти, че ще триеш мои коментари с линк в тях, защото ви комплексира, ча аз (на хаочетата) знам и мога (в случая да заобикалям рестрикцията от левашката поддръжка на платформата), а вие 3 години не проумяхте как да ги правите. Не проумяхте вие, умните. При все обясненията на мен, глупавия и необразован, на хапчета.


Заксч0, попитай Веси да те светне как, не е срамно. По-"срамното" е и това аз да мога, ти не, но да продължаваш да се пудриш.


Гочо, вмирисаният не е добре дошъл в блога ми по съвсем друга причина, не заради неудобни коментари. Причината, ако държиш да я знаеш, е че преди години, той написа постинг в който се изгаври с жертвите на Баташкото клане, с едничката идея да му се получи сравнението комунисти=башибозук. Толкова противен, антибългарски постинг и въобще материал, аз не съм чел никога. Така, че тази сволоч ми е противна на клетъчно ниво, докато ти си ми несравнимо по-симпатичен, дори в много случаи забавен.
Що се отнася до линковете ти, забрана има - да, и тя е защото (правилно, или не), считам, че те могат да съдържат зловреден софтуерен елемент. Аз лично не отварям подобни твои линкове и не желая да излагам на подобен риск читателите си.
цитирай
25. getmans1 - Гочо, вмирисаният не е добре ...
14.02.2019 15:06
merlin68 написа:
starforlife написа:


Гочо, вмирисаният не е добре дошъл в блога ми по съвсем друга причина, не заради неудобни коментари. Причината, ако държиш да я знаеш, е че преди години, той написа постинг в който се изгаври с жертвите на Баташкото клане, с едничката идея да му се получи сравнението комунисти=башибозук. Толкова противен, антибългарски постинг и въобще материал, аз не съм чел никога. Така, че тази сволоч ми е противна на клетъчно ниво, докато ти си ми несравнимо по-симпатичен, дори в много случаи забавен.
Що се отнася до линковете ти, забрана има - да, и тя е защото (правилно, или не), считам, че те могат да съдържат зловреден софтуерен елемент. Аз лично не отварям подобни твои линкове и не желая да излагам на подобен риск читателите си.


... Мерлине, и на мен ми е противна непочтеността и много се учудвам точно на твоето възмущение след като точно ти си я проявил в настоящия, и не само настоящия а защото я проявяваш всеки дневно.
Не знам какво точно е писал Вмир ... и сигурно ще проверя... но ако е сравнил комунистите с башибозука сигурно е прав особено ако има предвид днешните им законни наследници, бесепари и задължително путинопитеци нарекли се русофили.

АЗ, съм този който на настоятелните ти искания съвсем добронамерено ти обясних логиката как достигнах до 28.
Така ли беше ... а ти какво направи ... ще ти кажа или сам ще се досетиш за мръсотиите които ръсиш около себе си и из блога по мой адрес.
Вмир в едно е повече от прав;
Такива като тебе и някои други от блога включая и този „„... Александър Костадинов; Ваше Превъзходителство! Ако съберим 100 000 русофила и с подписка поискаме от Владимир Владимирович да изпрати отряд алфа да елеменира соросоидите в България, има ли шанс?„
ВИЕ СТЕ ПО-ЛОШИ ОТ БАШИБОЗУК И ЕНИЧАРИ ЕДНОВРЕМЕННО.
цитирай
26. merlin68 - Гочо, вмирисаният не е добре ...
14.02.2019 15:17
getmans1 написа:
merlin68 написа:
starforlife написа:


Гочо, вмирисаният не е добре дошъл в блога ми по съвсем друга причина, не заради неудобни коментари. Причината, ако държиш да я знаеш, е че преди години, той написа постинг в който се изгаври с жертвите на Баташкото клане, с едничката идея да му се получи сравнението комунисти=башибозук. Толкова противен, антибългарски постинг и въобще материал, аз не съм чел никога. Така, че тази сволоч ми е противна на клетъчно ниво, докато ти си ми несравнимо по-симпатичен, дори в много случаи забавен.
Що се отнася до линковете ти, забрана има - да, и тя е защото (правилно, или не), считам, че те могат да съдържат зловреден софтуерен елемент. Аз лично не отварям подобни твои линкове и не желая да излагам на подобен риск читателите си.


... Мерлине, и на мен ми е противна непочтеността и много се учудвам точно на твоето възмущение след като точно ти си я проявил в настоящия, и не само настоящия а защото я проявяваш всеки дневно.
Не знам какво точно е писал Вмир ... и сигурно ще проверя... но ако е сравнил комунистите с башибозука сигурно е прав особено ако има предвид днешните им законни наследници, бесепари и задължително путинопитеци нарекли се русофили.

АЗ, съм този който на настоятелните ти искания съвсем добронамерено ти обясних логиката как достигнах до 28.
Така ли беше ... а ти какво направи ... ще ти кажа или сам ще се досетиш за мръсотиите които ръсиш около себе си и из блога по мой адрес.
Вмир в едно е повече от прав;
Такива като тебе и някои други от блога включая и този „„... Александър Костадинов; Ваше Превъзходителство! Ако съберим 100 000 русофила и с подписка поискаме от Владимир Владимирович да изпрати отряд алфа да елеменира соросоидите в България, има ли шанс?„
ВИЕ СТЕ ПО-ЛОШИ ОТ БАШИБОЗУК И ЕНИЧАРИ ЕДНОВРЕМЕННО.


Гетьо, при теб неспособността да разбираш това което четеш, както и да формулираш разбираемо мислите си е отдавна установен факт
Нападките ти към мен произлизат от горното
цитирай
27. blackpredator - хохох!!!
14.02.2019 16:38
това "Болест на Стоименов" ме фпечатли!
оДдавна диагнозата е христоматийна...
и кучето на Гоцо, аФФФ..
нема нушда да праиш ON на ламбата..

цитирай
28. eva666 - аз , накратко, по ком 26..Гетьоо, само ти, Войньомир и оПискова, ли Не разбрахте..
14.02.2019 16:56
... Мерлине, и на мен ми е противна непочтеността и много се учудвам точно на твоето възмущение след като точно ти си я проявил в настоящия, и не само настоящия а защото я проявяваш всеки дневно.
Не знам какво точно е писал Вмир ... и сигурно ще проверя... но ако е сравнил комунистите с башибозука сигурно е прав особено ако има предвид днешните им законни наследници, бесепари и задължително путинопитеци нарекли се русофили.



че, ВАШИЯТ ББ ВОЖД...е от най твърдото БКП котило...
ами...педераЗЗи, сър!
/и, знаеш, че аз съм...безпартийна..и независима..
вчера, пописах доста и за Венецуела, и за скандала с Huawei, и за
цветните Революции, и..за ЦРУ, и Сорос...пиша редовно...за Украйна..
вие ,новите " десни "демократи", сте по-голям боКлук от
многоо други скромни и нефелни избиратели/които НЕ оправдавам
продажници и..лилипути....такъв е и Супер Стар...и бай ти Ого, лаладжията..
цитирай
29. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
15.02.2019 21:36
без да участвам, не за друго, да не се раздува нещото като скандал, виждам, че комплексиран от мен блогър ме споменава!
Или иска да ме привлече в спора, или избива комплекси
Маркитаканататък!
Може би държи да се опитам да го превърна в златна статуетка?Може би иска даопита върху себе си величието ми като алхимик Може, но без гаранция, това твърдение е негово , а не мое!

Аз имам по-ценна препоръка към него,вместо да рискува да се превърне в статуетка за бюрото на Слави
Да заработи с Боцмана- съвместноТой бил петимен, да са в пакет, двамата!Работен!
Даже ,разбрал че обича скобите, бил направил много от тях, да ги използва в математическите уравнения от първа степен,на първо време
пък ,като се научи Маркитак нататък да ги решава, ще мине на по- висока степен!
Щял да му открие и тайнствата на тракийските обряди
Първо, щял да настеле футболно игрище с жарава и и той да го пресече по диагтоналите му За разтоварване, като премине единия диагонал да другия, ще му разреши да мине по пистата
Ще го освободи, само ако през цялото време повтаря- Траките не са това, което разправям, прости ми господи, аз не съм Българин!

Той какво, зарязва историята и почва с математика и физика ли!
Айнщайн няма как да е сгрешил, жена му е правила сметките , а е добре известно ,че жени в сметките не правят грешки!
Относно физиката, бих му препоръчал да се занимава с ядрена физика Като я изучи ,може да открие и нов раздел - ядрена история, с подраздел физически анархизъм! Да му кажа ,няма ли чувството ,че Айнщайн е син на Братя Грим? Не ползва ли той тяхната азбука?
цитирай
30. merlin68 - без да участвам, не за друго, да не се ...
15.02.2019 21:57
leonleonovpom2 написа:
без да участвам, не за друго, да не се раздува нещото като скандал, виждам, че комплексиран от мен блогър ме споменава!
Ил иска да ме привлече в спора, или избива комплекси
Маркитаканататък!
Може би държи да се опитам даго превърна в златнастатуетка?Може но, гаранция- във Франция
Аз имам по-ценна препоръка към него,вместо да рискува да се превърне в статуетка за бюрото на Слави
Да заработи с Боцмана- съвместноТой бл петимен, да са в пакет, двамата!
даже ,разбрал че обича скобите, бил направил много от тях, да ги използва в математическите уравнения от пъврва степн,на първо време
пък ,като се научи Маркитака нататък да ги решава, ще мине на по- високастепен!
Щял да му открие и тайнствата на тракийските обряди
Първо, щял да настеле футболно игрище с жарава и и ти да го пресечеш по диатоналите За разтоварване, катопреминеш единия диагонал да другия, ще ти разреши да минеш по пистата
Ще те освободи, само ако през цялото време повтаряш траките не са това което разправям, прости ми господи, аз не съм Българин!


Магарич е забравил доказа на Дарвин, че магаретата са далеч назад в развитието си от маймуняците, било в историята, било в математиката.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1693577
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930