Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2009 14:10 - разтоварвай :)
Автор: svetaemoi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 742 Коментари: 4 Гласове:
0



Е не!Това вече е досадно.На където и да се обърна все някакъв недостатък пърха.Верно-мои са си,ма толкова много не бива!
Вчера-последен ден за прошка,а такова желание имах да пребия някой.Който и да е-кръв да се лее!Защо?Щото мразя тъжности.Имам си достатъчно свои,което ме предизвиква да усмихвам хората около мен.Като не успея налитам на бой.
Най-ме амбицира грешната преценка.Да бе в интернет.Прочетеш нещо,хареса ти,размениш букви с човека и го приемаш за Човек-не за някви кухи фрази.
В следващия момент-интриги и злоби.Ма как не се давят тия хора?Еййй добри плувци-евалата начи!Ма е проблем-щот не мога да плувам под вода,а искат там да ме замъкнат.Хубавото е,че има и истински.В буквите се усеща-винаги.
Знам кога Хензел е тъжен,Наталия кога танцува.От известно време искам да пребия нещото което тревожи Бибс(bizcocho ).
хахаха сега пък червено-идея нямам как става този номер със смяна на цветовете.
Както и да е.Има и такива дето се чудя дали да нацелувам или да мразя,че искам да ги целувам.
Ще се обява за идеална!
В края на краищата,като нямаш ни една добродетел,какво ти остава?
http://www.vbox7.com/play:5899b4fa

Усмихната седмица на всички!И ако може някой да ме светне как се маха тва червеното:))))))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mochko - .....................................
04.03.2009 00:02
цитат:
"И ако може някой да ме светне как се маха тва червеното:))))))"

С черна боя!
И известно количество пияни вишни!
За кураж!
цитирай
2. nellka - нещото...
04.03.2009 10:52
добре си го казала!
а на нещо внимание да се обръща... остави!!!
обръща се внимание на Някого!
анонимните неща... нека се мислят за големи.
нека бе!
оставете анонимните дребни неща на мира!
плийййз!
Биз да се стяга в кръста и на кръстоносно необръщане на внимание!
днес съм изпълнена с ентусиазъм и ведрина!
и те целувам, Светланко, вече ти опростих каквото там... :)))) милото ми... Човече!
цитирай
3. svetaemoi - Хахахаха Мо :)))
04.03.2009 14:23
Ако знаеш колко вишни ще са нужни,че много кураж трябва:))))))
Запасявай се :)
цитирай
4. svetaemoi - Благодаря СърДечко!:)))
04.03.2009 14:24
Бибс ми липсва.
Целувки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svetaemoi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 655044
Постинги: 376
Коментари: 1325
Гласове: 5031
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930