Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2008 23:17 - Моето кътче
Автор: svetaemoi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 708 Коментари: 2 Гласове:
0



Обичах това място.Бях пристрастена.
Нямах търпение да се освободя от всичко,за да потъна в атмосферата му.
Една красива приказка-тръгнала с бръшляна по стените и охлюва в градината.В стаите се носеше чистия аромат на Любов,Приятелство и Доверие.Единственото място където бях себе си.Обикнах призраците-толкова различни и така еднакви в своето единство!Някак знаех,че съм като тях-едно топло пъстроцветие.
Естествено,имах любимо кътче-Южната стена.Бръшляна я бе прегърнал оставяйки място на слънцето,а то цял ден танцуваше по нея.
Подпирах се на стената и попивах от топлината и.Нейното спокойствие нахлуваше в моя хаос и го подреждаше по толкова красив и неочакван начин...До преди четири месеца.
Бях хукнала с картина за стената-предния ден ми каза любимия си цвят-жълто и моето лилаво комбинираха се в една топла страст.
Нямаше я!Южната стена я нямаше!
Призраците мълчаха...дали шокирани като мен,или тъжни от знанието?!?
Нахлулият в празнотата вятър опита да ми обясни.
Така трябвало,още от построяването и разбрали,че е неудобна,ненужна...рушаща се...
Дрън-дрън!
На мен ми е НУЖНА!
Как рушаща се?!???
Та ТЯ всеки ден носеше моя товар,понасяше гневните ми юмруци и корава глава..
И не падна!
Сега.....сега вятъра се е настанил в моето кътче-студен и безразличен.
Понякога се озовавам на онова място-несъзнателно...Подслушвам призраците надявайки се да разбера...
Търся топлината и уюта на Доверието.
Не е същото...стъпките ми кънтят с кухо недоволство.В моя кът е студено.
Бързам да си тръгна,гонена от мисълта,че остана ли-ще се превърна в призрак..
Бягам с надеждата да се блъсна в Моята стена,пълна с топло разбиране и слънчева усмивка.
Ще укроти тъжната ми ярост и отново ще имаме нашия кът.
Някъде,някога....


Тагове:   моето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nellka - Тук е!
11.02.2008 15:19
Стената е тук!
Не е призрак. Жива стена е и вече не и пука за замъка, демоните и калта, която нахвъргаха върху нея.
цитирай
2. svetaemoi - nellka :))))
15.02.2008 23:01
Радвам се да те видя Дечко!
:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svetaemoi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 654884
Постинги: 376
Коментари: 1325
Гласове: 5031
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930